peace upon reader



Peace Upon U Reader You've stepped into the Paradise's territory . Remember to tag and visit Nur Amirah's Friendster @ Nur Amirah! 에미

Sunday, April 12, 2009

cantik di luar tidak semestinya cantik di dalam..

cantik itu universal..tidak boleh diungkapkan mahu dari kata-kata atau ekspresi mimik muka..rasanya masyarakat terutama komuniti lelaki yang dahulunya terlalu obses dengan kecantikan wanita ini semakin sedar. Tidak hanya menujukan kepada kaum lelaki kaum perempuan pn same juga..molek lah sekiranya manusia ni sukakan kecantikan..namun,sudah fitrahnya begitu.
cantik fizikal tu tak salah..saya pun suka tengok org cantik terutamanya perempuan..tapi kalau seiring dengan kesopanannye pun tak pe..saya suka...kalau la perempuan tu terlalu sopan namun kurang sedap mata memandang (bak kata lelaki di luar sana) sya rasa mereka ni lebih cantik..sebab akhlak mereka dah tutup kekurangan dan mengaburkan mata lelaki yang melihat and asyik nak mengkritik..betul x?
tidak salah nak cantik2 kan diri...saya ni pun insan kekurangan..tapi kalau kita rasa yakin dengan apa kita buat dan kita pakai kita jadi lagi cantik!...hehehhe=)

0 comments:

Post a Comment

saya sangat hargai komen dari anda semua.thanks=)