peace upon reader



Peace Upon U Reader You've stepped into the Paradise's territory . Remember to tag and visit Nur Amirah's Friendster @ Nur Amirah! 에미

Tuesday, May 19, 2009

waaaaaaaaaaaaaaaaaa..since when


ss501!!!!!!arghhhhhhhhhhh!=)

aku memang x layan korea langsung!kalau muvee jepun tu ade la skit2 tp since cite2 jepun kat tv x bes!tp pd ptghn thun 2009 ni kenapakah minat terhadap 2 jenis asia ni menjadi2 ha!samapai mimpi nak kawin dengn org jepunnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!arghhhhhhh aku dah addicted giler sampai dah bbrpa hari x tutup laptop!ni semua start dr princess hours, coffee prince...and byk lg! alin, kawan aku ckp aku kne tgk cite sampai hbis bru la gian aku tu x nampak sgt!....bukan muvee je..aku dah giler kat boyband 2 asia ni sekalik! dah jd kipas susah mati..asyik dgr lgu 2 asia ni..sampai barat pun aku lupe...x pe aku pegang prinsip dasar pandang ke timur..hahahha sokonglah asia!dbsk!suju!ss501!arashi!yoshhhhhhhh!aja!aja! fighting=p


2 comments:

Unknown said...

cehh
x bole blahh
nk gak wehh
citer2 korea ni
hehe

PenMataTajam said...

tu la zati..ade link kat tepi blog nk tgk drama korea..sila2

Post a Comment

saya sangat hargai komen dari anda semua.thanks=)