peace upon reader



Peace Upon U Reader You've stepped into the Paradise's territory . Remember to tag and visit Nur Amirah's Friendster @ Nur Amirah! 에미

Thursday, July 2, 2009

Fobia...Takut..Fear Factor

Hari ni bia lah nak pos byk2.esok dah balik melaka mane nak cri tenet ha!=(
Cerita pasal fears..hurm dalam dunia ni aku takut serangga, haiwan berbisa or dtgkan bahaya dan bakal mak mertua or mak kpd bf aku ker.

Sebab serangga and haiwan berbisa tu dah biase org tkut.tp aku rase yg ni mungkin aku tkut or org lain tkut gak.aku bukan tkut aku sgt fobia smpai skang.

Start mcm niaku pernah jumpe mak ex aku beberapa thun lalu.Asalnye die ok je dgn aku. Tp 1 hri tu die lain.Aku cube ajak bersembang tapi hampa dan sepi.Aku disuruh break.Aku sgt2 speechless.Nak nangis tp relax jap.Aku tye asal makcik ckp cmtu.sbb..ko gemuk x layak utk anak aku. WTF?makcik straight giler ha.wlpn ade sikit x puas hati statement makcik tu.aku bjaye pow duit tiket dr jb ke mlk.hahahaha.

tp stlh sy pk.xgune r dendam dgn makcik ni.sbbnye dah la serumpun and seagama.alih2 jumpe di bumi malaysia gak.wlpn jauh nun kt selatan.mungkin ade hikmah Allah nak tunjuk.tp lepas kejadiaan tu aku fobia la.tu la aku kne cri kekuatan aku semula.ngeee but how?

gmbr hiasan dari drama mertua vs menantu...
tatotnye mak mertua!!!!!grrr=S

2 comments:

Fatin Baharum said...

xlama, mak ex tu, nnt dia montel, br tau.`
anti sungguh bab ngate or sebut gemuk² ni`.
believe in karma, nnt ulang balik apa jd tu.
sabar. sabar..`

PenMataTajam said...

dah ulang dah kak.ex kite kahwin dgn wanita yang lg gemuk dr kite plus lbh tua dr die.mungkin sbb pempuan tu pon ade dit leh tampung anak die.aak die pon keje cukup makan je.bodoh sgt stdy kt kolej je pon still kne tndg cube ha anak die masuk ipta kah3x

Post a Comment

saya sangat hargai komen dari anda semua.thanks=)