peace upon reader



Peace Upon U Reader You've stepped into the Paradise's territory . Remember to tag and visit Nur Amirah's Friendster @ Nur Amirah! 에미

Wednesday, July 1, 2009

perbualan ayam bersama lembu(hiburan semata)

Ayam : Manusia ni memang pentingkan diri sendiri!
Lembu : Kenapa kau kata macam tu?
Ayam : Tengoklah. Apa mereka buat kat aku!
Lembu : Hah! Buat apa pulak?
Ayam : Aku ni bertelur hari-hari. Aku cadang naklah dapat anak dua tiga ekor. Orang kata ada juga waris aku bila aku dah tak de nanti.Tapi manusia ni memang tak berhati perut. Hari-hari dia orang makan telor aku,Macamana aku nak dapat anak!
Lembu : Alah! Kau punya masaalah kecil aja!
Ayam : ?? Maksud kau?
Lembu : Aku ni, kalau fikirkan nasib aku lagi malang. Rasa nak bunuh diri pun ada. Bayangkan, hari-hari manusia minum susu aku tapi sorang pun tak pernah panggil aku MAK!
Ayam : ?? (Dalam hati: Tak boleh pakai punya lembu!)

2 comments:

Fatin Baharum said...

haha. xley bla ayat lembu. :)
hey, ni tgh maen tuka² layout ka?
kejap kuar layout itu, kejap ini, hehe.`
nway, me linking urs. n follow juga.
nnt letak chatbox ea, snang. :)
tc. c u nxt week. :)

PenMataTajam said...

ok kak.heheh i will.sy telah berpuas hati akhirnya menjumpai blog akak2 sy ni.hahaha jd sy telah mengflow and letak chatbox sng sikit.huhuhu=)akak esok sy balik melaka gak la

Post a Comment

saya sangat hargai komen dari anda semua.thanks=)