peace upon reader



Peace Upon U Reader You've stepped into the Paradise's territory . Remember to tag and visit Nur Amirah's Friendster @ Nur Amirah! 에미

Friday, June 26, 2009

a nite with fatin izyan and ivan sulaiman



Seronok sangat semalam ketemu dengan ivan sulaiman dan fatin izyan. Bukan tu je kami sempat jumpe Wai Kiat, Kian Choon, Kok Seng dan Chin Yi. Mereka lepak gak di DONAS.
Macam biase si Ivan order teh o ais limau (ice lemon tea konon nye).Benci benci benci Ivan berlagak mat salleh betul! Fatin dan saya plak pilih mocha. Rancak kiteorg beborak.

Cerita pertama
Kami terkejut wai kiat dtg tmpt kami! ala tomey2 nye die skang.kecik gile.
wai kiat : kawan2 kita suma sudah masuk U la. Keller masuk UUM, Weng kit pule masuk UTEM
ivan : U masuk mane?
wai kiat : wa gagal la! itu bm trap gua la.aiyo.
mira : knapa u x jumpa mak i?
wai kiat : wa mane tau ma. itu bm paper 2 banyak susah ooow...

Mase sdg sibuk borak tu Kok Seng lalu dpn meja show off awek die..Chin Yi..ekeleh mamat ni.

mira : wai kiat mne makwe u?
wai kiat : makwe?i kecik ma.sape mau? (ade ke die ckp ni?)
ivan : i nk!...i G#$%! tau!
wai kiat : Ha??aiyo i xnk duduk lagi sini la...

Wai kiat pon beredar bongok pye ivan.dak kecik pon ko goda!

Cerita Kedua

Haziq konpem ade cite hot. tp kali ni cmne die ceritakan org pulaukan diri kita. Sedih la.=(
dalam dunia mmg wujud diskriminasi.x kira la ke atas kaum adam mahupun hawa. semuanya sama je. so people.dunia dah maju ni lebih baik kita tumpukan pada perihla yang lebih penting daripada menunjukkan kerendahan nilai akhlak tu sendiri. tepuk dada tanye selera anda!

Cerita Ketiga

Susahnyer study di UM! fatin cerita mcmne kecuakan belaja di UM dgn stress x dpt rumah sewa. kesian la dia. no comment pasal UM. mungkin UM ade standard tertentu perlu dijaga kan?betul x?setiap U lain agendanya tp 1 matlamat sama melahirkan pelajar cemerlang. jadi kita knelah belajar rajin2.aku pon ikut same nk blaja ni! GANBATE fatin!

Cerita Keempat

tentulah cerita dr aku, nur amirah selamat empunya blog ni! Aku mcm biasalah kawan2 dengan kejiwangan aku. Betullah cakap mak, bila tiba masanya seorang lelaki tu berjaya ketuk hati kita.mungkin dia lah orangnye or mungkin tidak.Jodoh tu semua kerja Allah. 1 hubungan yang lama kita x boleh expect ke mana akhirnya hubungan itu. seorang lelaki mengejek saya krn last2 sy ditinggalkan oleh teman lelaki setelah berpacaran agak lama. salah saya ke semua itu terjadi?itu semua kerja Allah.saya hamaba-NYA terima dengan redha bagaimana Allah menguji saya.sedih jugak....

So dah pukul 10.30 kami pon balik la.Bapak fatin dah kol kan..hhuhuhu ok bye suma saya akan sambung lagi dgn cerita yang lebih menarik.SALAM!=)

0 comments:

Post a Comment

saya sangat hargai komen dari anda semua.thanks=)