peace upon reader



Peace Upon U Reader You've stepped into the Paradise's territory . Remember to tag and visit Nur Amirah's Friendster @ Nur Amirah! 에미

Friday, June 12, 2009

result keluar

Sebenarnya takut sangat nak bukak..dengan usaha seberapa je. Apa yang patut saya dapat dengan usaha setimpal?Mampukah saya mendapat result cemerlang. Selepas click sahaja link mini transcript. Subhanallah, Allah makbulkan doa hamba-MU yang hina. Air mata terus mengalir dan bibir mengucap kata syukur. Saya terlalu bersyukur dengan hadiah yang Allah beri...Semester depan, insyaAllah janji saya akan lebih baik dari sebelumnya. Bila melihat ayah dan ibu tersenyum lebar. Saya puas, usaha saya dibalas dab doa saya Allah dengar.

0 comments:

Post a Comment

saya sangat hargai komen dari anda semua.thanks=)